Kaikki Garnierin tuotteet koko maailmassa on nyt virallisesti hyväksytty Cruelty Free Internationalin Leaping Bunny -ohjelmaan. Tuotemerkki on hyväksytty Cruelty Free Internationalin Leaping Bunny -ohjelmaan. Johtava järjestö Cruelty Free International pyrkii Leaping Bunny -ohjelmalla lopettamaan eläinkokeet ja pyrkii tekemään cruelty free -käsitteestä standardin.  

Leaping Bunny vaatii yrityksiä tutkimaan tarkasti koko tuotantoketjunsa, mukaan lukien kaikki raaka-aineet ja ainesosat, ja varmistamaan, ettei eläinkokeita tehdä missään vaiheessa. Hyväksyntä on annettava kerralla kaikille tuotemerkin valmiille tuotteille – yksittäisiä tuotteita tai ainesosia ei voi hyväksyä erikseen. 

Garnierin oli saatava selvitys yli 500 alihankkijalta, jotka toimittavat eri puolilta maailmaa yli 3 000 erilaista ainesosaa. Garnier ja Cruelty Free International tekivät yhteistyötä kuukausien ajan varmistaakseen tietojen todenperäisyyden ja, että Garnierin maailmanlaajuisen tuotevalikoiman jokaiseen tuotteeseen voi painaa Cruelty Free Internationalin virallisen Leaping Bunny -tunnuksen eli kaikkialla tunnetun cruelty free-logon. Tiukka prosessi varmistaa, että kuluttajat voivat ostaa Garnierin täysin luottavaisin mielin tietäen, että Garnier täyttää Leaping Bunny -ohjelman tiukat vaatimukset.

“Garnier on tunnettu maailmanlaajuinen brändi. Yhteistyömme brändin kanssa kosmetiikka-alan eläinkokeiden lopettamiseksi ja tuotemerkin virallinen hyväksyminen Cruelty Free Internationalin Leaping Bunny -ohjelmaan ovat todellisia virstanpylväitä. Työhön kului useita kuukausia, mutta Garnier tarkisti huolellisesti jokaisen alihankkijan ja raaka-ainetoimittajan, ja me olemme tuloksista täysin varmoja.”

Cruelty Free Internationalin toimitusjohtaja Michelle Thew  

 

”Garnier on sitoutunut maailmaan eläinkokeita vastaan jo vuodesta 1989 lähtien. Tulla virallisesti hyväksytyksi Cruelty Free Internationalin Leaping Bunny -ohjelmaan on todellinen virstanpylväs ja tärkeä osa Green Beauty -aloitettamme. Tänään Garnier ottaa jälleen yhden askeleen kohti täysin sitoutunutta, todella kestävän kehityksen mukaista ja läpinäkyvää brändiä, joka tarjoaa green Beauty -aloitteen mukaisesti vihreää kauneutta meille kaikille”

Garnierin globaali brändijohtaja Adrien Koskas 

Green Beauty -aloitteensa

Tämä Garnierin ilmoitus on hyvää jatkoa viime vuodelle, joka oli brändille käänteentekevä vuosi. Vuonna 2020 Garnier julkisti Green Beauty -aloitteensa, joka on täydellinen ja kokonaisvaltainen lähestymistapa kestävään kehitykseen. Se muuttaa Garnierin arvoketjun jokaista vaihetta  ja vähentää merkittävästi tuotemerkin ympäristövaikutuksia.

tietoa green beauty