PERUSTETTU VUONNA 1904

Yli sadan vuoden kokemuksellaan, asiantuntemuksellaan ja tieteellisellä tutkimuksellaan Garnier on vaikuttanut monien ihmisten elämään ympäri maailman. Garnier on todellinen ihon- ja hiustenhoidon edelläkävijä. Ranskassa perustettu tuotemerkki on viimeisten sadan vuoden aikana noussut kansainvälisesti arvostettuun maineeseen.

  • 1904

    ENSIMMÄINEN INNOVAATIO

    1904

    ENSIMMÄINEN INNOVAATIO

    Garnierin tarina alkoi kampaaja Alfred Amour Garnierista ja hänen kampaamostaan Ranskan Bloisissa.
    Vuonna 1904 hän kehitti ensimmäisen kasvipohjaisen hiustenhoitoemulsionsa, joka oli nimeltään La Lotion Garnier.
    Hiustenlähtöön ja hilseeseen kehitetty tuote sai nopeasti suuren suosion.

  • 1925 - 1944

    MONIPUOLISTA KAUNEUDENHOITOA

    1925 - 1944

    MONIPUOLISTA KAUNEUDENHOITOA

    Garnier kehitti viisi uutta tuotetta vuosina 1925–1944. Garnier laajensi valikoimaansa ensimmäisellä ihonhoitotuotteellaan Eau de beauté Garnier sekä Pétrole Garnier -, Sulfo Garnier -, Eau de Bleuet Garnier ja Shampooing Garnier -tuotteilla.
    Tämän hiusten ja ihon tuotesarjan lupauksena oli "Kauniit hiukset. Sametinpehmeä iho."

  • 1935

    Ambre Solaire: IKONIN SYNTY

    1935

    Ambre Solaire: IKONIN SYNTY

    Ensimmäinen aurinkosuojalla varustettu Ambre Solaire -aurinkoöljy tuotiin markkinoille vuonna 1935. Tuote pääsi aluksi testiin Ranskan Rivieralla, mutta tuli saataville kaikkialle maahan vuonna 1936 – samana vuonna, kun palkallisesta lomasta tuli Ranskassa kaikkien oikeus.
    Ambre Solaire oli todella ajan hermolla, ja tuotemerkistä tuli nopeasti rantalomien, hyvinvoinnin ja modernin sekä itsevarman naisen symboli.

  • 1946

    "HISTORICAL STAR"

    1946

    "HISTORICAL STAR"

    Ensimmäinen luuydintä sisältänyt tuote, joka auttoi ravitsemaan ja vahvistamaan hiuksia sekä antamaan niille elinvoimaa. Sarjaa laajennettiin ja myytiin vuodesta 1946 vuoteen 1982.

  • 1960

    NATURAL COLOR
    ENSIMMÄINEN KOTIHIUSVÄRI

    1960

    NATURAL COLOR
    ENSIMMÄINEN KOTIHIUSVÄRI

    Natural Color oli ensimmäinen kotona käytettävä hiusväri. Sen avulla naiset saivat mahdollisuuden värjätä hiuksiaan helposti kotonaan. Sen lisäksi, että Natural Color -hiusvärit peittivät harmaita, niiden avulla hiuksista tuli yhtä lailla tärkeä osa naisten muotia kuin vaatteista ja asusteistakin.

  • 1982

    RESPONS HOITAVIA KOOSTUMUKSIA,
    JOTKA TUOVAT ESIIN HIUSTEN
    LUONNOLLISTA KAUNEUTTA

    1982

    RESPONS HOITAVIA KOOSTUMUKSIA,
    JOTKA TUOVAT ESIIN HIUSTEN
    LUONNOLLISTA KAUNEUTTA

    Respons-tuotemerkki tuotiin markkinoille Pohjoismaissa vuonna 1989. Kukkaisnektaria sisältävät koostumukset tuoksuvat vastustamattoman hyvältä. Vaikka pakkausten muoto onkin muuttunut vuosien varrella, koristaa niitä yhä ikoninen kolibri.

  • 1995

    KANSAINVÄLINEN MENESTYS

    1995

    KANSAINVÄLINEN MENESTYS

    Garnier on ollut kansainvälinen tuotemerkki vuodesta 1995, ja tänä päivänä se on yksi kansainvälisten kosmetiikkamarkkinoiden suurimmista nimistä. Tuotemerkkiä myydään yli 120 maassa, ja se tarjoaa tuotteita sekä naisten että miesten erilaisiin ihon- ja hiustenhoidon tarpeisiin.

  • 1996

    FRUCTIS KOKO MAAILMAN
    TUNTEMA
    VIHREÄ PAKKAUS

    1996

    FRUCTIS KOKO MAAILMAN
    TUNTEMA
    VIHREÄ PAKKAUS

    Fructis on mullistanut hiustenhoitomarkkinat vallankumouksellisilla vihreisiin pakkauksiin pakatuilla shampoillaan, jotka sisältävät tehokkaita ainesosia ja vahvistavat hiuksia. Luonnon inspiroiman Fructis-tuotemerkin tavoitteena on tehdä hiuksista vahvemmat, tuuheammat ja kiiltävämmät.

  • 1998

    NUTRISSE RAVITUT HIUKSET,
    PAREMPI VÄRI

    1998

    NUTRISSE RAVITUT HIUKSET,
    PAREMPI VÄRI

    Koska hiusväri näyttää kauniimmalta ravituissa hiuksissa, Garnier lanseerasi Nutrisse-tuotesarjan.
    Yhdistämällä ravitsevia hedelmäöljyjä täyteläiseen hoitoaineeseen Nutrisse saa aikaan tyylikkäitä ja kauniita sävyjä, jotka peittävät jopa 100 % harmaista.

  • 2011

    UUDEN SUKUPOLVEN IHONHOITOA BB-VOIDE

    2011

    UUDEN SUKUPOLVEN IHONHOITOA BB-VOIDE

    Aasialaisten "blemish balm" -voiteinen innoittamana Garnier toi ensimmäisen BB-voiteensa Euroopan markkinoille. Kyseessä oli todellinen kasvovoiteiden uusi sukupolvi, joka yhdisti sekä meikin että hoitavuuden. BB-voide tekee päivittäisistä kauneusrutiineista nopeampia ja helpompia, koska se sisältää viisi ratkaisua yhdessä tuotteessa: se tasoittaa ihon sävyä, kosteuttaa, antaa kevyen meikkipohjan, heleyttää ja antaa aurinkosuojakertoimen.

  • 2012

    OLIA ÖLJYN VOIMA

    2012

    OLIA ÖLJYN VOIMA

    Olia antaa uudenlaisen värjäyskokemuksen öljyn voiman tehostamana. Olia antaa uskomattoman kauniin hiusvärin ja sen hoitoaine tekee hiuslaadusta näkyvästi paremman.

  • 2013

    KYLPYHUONEEN LUOTTOTUOTE: MICELLAR-PUHDISTUSVESI

    2013

    KYLPYHUONEEN LUOTTOTUOTE: MICELLAR-PUHDISTUSVESI

    Koe Garnierin ensimmäinen Micellar-puhdistusvesi, monipuolinen tuote, joka puhdistaa kasvot kauttaaltaan ja sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle.

    RESPONS-pakkaukset ovat saaneet uuden ulkomuodon!

    Hiustenhoitotuotteet ovat saaneet uuden ulkomuodon, joka sopii täydellisesti yhteen pohjoismaisen luonnollisuuden kanssa. Tuotemerkki pyrkii vastaamaan yhä paremmin eri hiustyyppien tarpeisiin ja kehittyy hiustrendien, elämäntyylien ja eri vaatimusten mukaan. Laajennamme tuotevalikoimaa uusilla ja innovatiivisilla koostumuksilla ja luonnollista alkuperää olevilla ainesosilla. Öljytrendien innoittamana Respons on kehittänyt Marvellous Oils -sarjan.

  • 2014

    YÖVOITEIDEN UUSI ULOTTUVUUS MIRACLE SLEEPING -VOIDE

    2014

    YÖVOITEIDEN UUSI ULOTTUVUUS MIRACLE SLEEPING -VOIDE

    Garnier on luonut ensimmäisen väsymyksen merkkejä häivyttävän anti-age-yövoiteensa. Seitsemän avainainesosaa sisältävä Miracle Sleeping Cream sulautuu iholle itsestään ja vaikuttaa intensiivisesti väsymyksen ja ikääntymisen merkkeihin.

  • 2015

    RESPONS BODY
    PEHMEÄ IHO PÄÄSTÄ VARPAISIIN

    2015

    RESPONS BODY
    PEHMEÄ IHO PÄÄSTÄ VARPAISIIN

    Ihonhoidon kokeneena asiantuntijana Garnier kehitti ensimmäisen Respons-vartalonhoitosarjan vuonna 2015. Respons-hiustenhoitosarjan tapaan Respons Body -tuotteet on myös kehitetty vastaamaan monien eri ihotyyppien tarpeisiin ja kosteuttamaan ihoa optimaalisesti.

    Garnier Respons -sarjan tavoitteena on tuoda luonnon parhaita ainesosia hiustenhoitoon. Esimerkiksi Respons Honey Treasures -sarjan koostumukset sisältävät hunajaa, propolisuutetta ja kuningatarhyytelöä ja hoitavat kuluneita ja vaurioituneita hiuksia. Respons-hiusnaamiot sisältävät hoitavia ainesosia ja tuovat kauneudenhoitorutiiniisi aivan uusia ulottuvuuksia.
    Garnier Respons toi vuonna 2016 Mythic Olive -hiustenhoitosarjan erittäin kuiville ja käsitellyille hiuksille. Välimeren legendaarisen neitsytoliiviöljyn innoittama sarja hoitaa hiuksia tyvestä latvaan niitä latistamatta. Tavoitteenamme on tuoda sekä hiuksillesi että vartalollesi luonnon parhaita ainesosia. Siksi olemme erityisen ylpeitä ensimmäisestä vartalonhoitosarjastamme, joka sisältää niin kosteuttavia vartaloemulsioita, vartalovoiteita, vartaloöljyjä kuin in-shower-vartaloemulsioitakin.